رفاقت بی انتها


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

   من اصلا آدمی نیستم که شعار بدم یا اینکه دیگران بتونند به راحتی افکارم را تغییر بدن

 و یا اینکه از کسی تقلید کنم ،من به طرز وحشتناکی خودمم ،نه اینکه بگم آدم خودخواهی

    هستما ، نه .فقط فقط اینا را گفتم واسه اینکه بدونین تمام مطالب این وبلاگ نظرات و

               طرز فکر خودمه واسه ام هم اصلا مهم نیست که بعضی ها چی میگن

   من عقیده دارم که زن و مرد تو زندگی مشترکشون

   (نه قبلشا)باید و باید اول از همه با هم رفیق باشن

   دیدین دو تا رفیق از همه جیک و پوک هم خبر دارن؟

  من اینقدر از آدمایی که کارهاشون را از همسرشون

  مخفی میکنند متنفرم از همسران رفیق باز و دروغگو

      به نظر من همسر آدم تو زندگی مشترک حرف

                        اول را میزنه و بعد دیگران

            من شخصا اول همسرم و بعد مادرم را

            (با تمام احترامی که واسه مادم قائلم)

                          قبول دارم و بعد دیگران

              تمام اینا را از همسرم هم انتظار دارم

به نظر من روابط بین زن و مرد یه رابطه دوطرفه محضه

احترام در مقابل احترام٬ عشق در مقابل عشق و و و و

         شاید بشه از همسرت موردی را مخفی کنی

                            ولی از خداش نمیتونی

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 آبان 1389برچسب:,ساعت 19:39 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com